Post by langennut on Jun 5, 2007 18:52:06 GMT 2
Nimi: Ager, TArkoittaa latinaksi peltoa.
Ikä: 35 vuotta ihmisissä
Laji/rotu: Sekarotuinen koira, MM. Saksanpaimen koiraa 60%. Paljon muiatkin
rotuja.
Skp:Uros
Lauma:Azul
Asema:Ei ole, tahtoisi olla Alfa.
Tunnus biisi: Klamydia- Pilke silmäkulmassa.
Muistan kun pieninä poikina ulkona leikittiin.
Muistan kun ilman huolia hauskaa me pidettiin.
Nyt solmiot kauloissansa kaverit kulkee vaan.
Ne kai kasvoi aikuisiksi,
ei ne enää mua moikkaakaan.
Ulkonäkö: Ager on Sopivan laiha (Vaikka näytä kuvassa todella laihalta). Sillä on vahvat lihakset, ja suuret pystykorvat. Agerilla on tuuhea häntä, ja isot vaaleeahkot siniset silmät. Sillä on keski pitkä tukki, aika pitkät mustat kynnet, lyhyehkö kuono ja se on ehkä hiukan takakorkea. Agerin väritys on hyvin räikeä, tai ainakin siinä on paljon värejä. Ager on korvistaan ruskea, mutta siinä on valkoinen täplä oik. korvan kärjessä. Päästä hännän miltein kärkeen. Valkoiseen on Sään kohdalla sekoittunut vähän mustaa, mutta muuten väri on hyvin puhdas valkoinen. Valkoisesta alaspäin tulee vaalean ruskea, joka on samantapainen raita, mikä alkaa nenän alta ja jatkuu hännän kärkeen, ja Agerin häntä on melkein kokonaan vaaleanruskea. Ruskeasta alaspäin on vuorossa paria sävyä tummempi ruskea, joka jatkuu vatsan ja rintakehän reilusti alapuolelle miltein varpaisiin asti. Agerilla on Vas. puolella kaksi valkoista täplää etu ja takajalassa, siis molemmissa yksi. Sitten siirrytään vielä sävyjä tummempaan väriin, tummempaan ruskeaan. Agerilla on joka jalssa ikäänkuin sukat tällä värillä, ja jokaisesta jalasta on kaksi varvasta valkoiset. komea poika on.
Muistan kun nuorina poikina kimpassa kuljettiin.
Muistan kun aamuun asti kaljaa kiskottiin.
Nyt ravintolassa hieman olutta maistellaan.
Sitten suoraan kotiin,
hauskaa oli taas, eikös vaan!
Luonen: Ager on parhaaseen tulokseen tähtäävä rauhallinen uros, jolta ei tapoja puutu. Ystävällinen ja säyseä otus, joka halveksii 'tappelioita' ja pitää niitä selvästi alaarvoisina. Mutta tietysti on poikkeuksia, ja Agerilla voi ihan hyvin olla sellaisia kavereita, riippuu tietysti muustakin luonteesta. Ager haluaa yleensä kaiken olevan täydellistä. Se pitää myös pennuista, ja yrittää olla kaikille pennuille kuin nuoli oikeaan suuntaan. Kun on vakava/paha paikka, Ager onnistuu usein pysymään tyynenä, mutat kovan paineen alla herrakin murtuu. Se on hyvä pitämään ajatukset sisällään, eikä möläytä turhia asioita, vaan yleensä miettii tarkkaan mitä sanoo, ja siksi vaikuttaakin hiljaiselta. Ager on päättäväinen, mutta joskus saattaa muuttaa päätöksiään kesken niiden toteuttamisen. Se ei pidä juurikaan taistelemisestä, mutta sille tärkeiden tai laumaan kuuluvien ollessa pulassa, yritää se yleisimmin auttaa niin hyvin kuin voi. Ager on siis yleisvaikutelmaltaan hiljainen ja harkitseva herra, mutta sisältä se on itseasiassa tunteellisempi, herkempi ja leikkisämpi kuin mitä näyttää. Sillä on myös tapa ottaa porukassa johto, vaikak ei olisikaan mikään tavallista ihmellisempi arvoltaan. Ager ei ole kovin romanttinen, mutta ihann nartun kanssa kenen tahansa sydän sulaa. Kukaan tuskin tietää Agerin menneisyydestä, ja Ager haluaa niistä tunteista kovasti eroon. Ager tykkää muistella menneitä, mutta jättää aina sen traagisen kohdan väliin.
Musta ei kai ikinä taida aikuiseksi olla,
enkä sitä halua.
mä vain tahdon pitää hauskaa!
Mä en kai ikinä taida aikuiseksi kasvaa,
enkä sitä halua,
mä vaan kuljen pilke silmäkulmassa
Menneisyys: Ager syntyi normaaliin perheeseen taloon ihmisten kanssa. Agerin siskot ja veljet myytiin, ja Ager oli ainoa joka säästettiin, ja osaksi sen hienon värityksen takia. Pienestä pitäen Agerilla oli paras ystävä ja ihastus Nyoka, Saksanpaimen koira. Ager ja Nyoka olivat todella iloisia ja onnellisia ystäviä. Mutta pahaksi onnekseen he olivat kuin kesäkoiria, ja kun heidän omistajansa lähti, jäivöt he yhdessä asumaan mökkiin. He pärjäsivät joten kuten, mutta heidän tietämättään mökki myytiin. Uusi omistaja oli kalastaja, joka oli päättänyt jäädä sinne asuman. Ensimmäisinä päivinä mies ei huomannut koiria (Hän asui alemmasssa, pienessä aitassa), mutta kun hän löysi koirat, jotka alkoivat puolustaa mökkiään, otti kalastaja halon, ja löi kaikella voimallaan Nyokaa päähän. Nyoka kuoli heti, ja Ager raivo päiisään hyökkäsi ihmisen kimppuun. Ager puri ihmistä kurkulle, ja Ager oli aivan varma että ihminen oli kuollut. Verisenä (Verta oli roiskunut Agerin päälle ja mielestään niin surullisena, hän lähti harhailemaan omia aikojaan. Tuli vastaan meri, ja Ager oli luvannut ennen Nyokalle, että suojelisi tätä, mutat kun Ager ei ollut onnistunut tässä, oli hän niin pettynyt itseensä, että yritti hukuttautua. Ager ei loppujen lopuksi pystynyt siihen, ja jonkin ajan kuluuttua hän ajelehti saarelle.
Pelaaja:
Langennut enkeli alias Langennut.
Ager pitää:
-Yksinolosta (Kun on surullinen
- Seurasta, joka ei kysele liian henkilökohatisia asioita.
- Uimisesta
- pienenkin joukon johtamisesta
- pennuista
Ager ei pidä:
- 'tappelioista' eli koirista/susista jotka tappavat huvikseen
-kaikesta pitämisen vastakohdasta.
Faktaa Agerista:
- Luonne keksitty kauan aikaa sitten
- Samoin väritys
- nimi piti ensin olla Tiga
- Oli kiva värittää xD
Musta ei kai ikinä taida aikuiseksi olla,